Program Partnerski CENTRUM Rent a Car

Promuj, polecaj i zarabiaj na prowizjach od wynajętych aut


 



AUTO ZASTĘPCZE Z OC SPRAWCY

My załatwimy formalności,

a Ty ciesz się komfortem

 




JUŻ OTWARTE!

Znajdziesz nas na Dworcu Głównym w KRAKOWIE.


Własna wypożyczalnia samochodów?

Otwórz placówkę franczyzową CENTRUM Rent a Car.
Szukamy franczyzobiorców, zadzwoń do nas!  +48 510027073

FAQ

FAQ

 

Co to jest kaucja?

Kaucja to blokada środków na karcie kredytowej, debetowej lub płatniczej na czas wynajmu samochodu. Jeśli karta nie posiada funkcji pre-autoryzacji (blokady) wówczas pracownik wypożyczalni dokona transakcji sprzedaży, a po zwrocie samochodu środki zostaną zwrócone na kartę.


Czy zwracacie kaucję?

Kaucja jest zwrotna. Środki na karcie są odblokowywane jeśli samochód jest zwrócony bez żadnych uszkodzeń.


Gdzie mogę odebrać zarezerwowany samochód?

Standardowo Klient odbiera samochód z siedziby naszego oddziału. Można też zamówić usługe dodatkową - podstawienie samochodu w dowolne miejsce-np. na lotnisko, lub pod hotel.


Czy mogę wskazać inną lokalizację odbioru lub zwrotu auta, niż punkcie Państwa firmy?

Jeśli chcą Państwo zamówić samochód z podstawieniem pod wskazany adres, proszę wskazać na formularzu rezerwacji miejsce podstawienia/ odbioru samochodu.


Czy podstawiacie samochód na lotnisko?

Tak podstawiamy samochód na wszystkie lotniska w Polsce.


Czy pobieracie jakieś dodatkowe opłaty za wynajem samochodu?

W naszej wypożyczalni Klient nie jest zaskakiwany żadnymi dodatkowymi opłatami, o których nie wiedziałby w momencie wynajmu. O ewentualnych dopłatach (np. za podstawienie samochodu albo za wynajem dodatkowego wyposażenia) Klient jest zawsze informowany w momencie rezerwacji samochodu, zgodnie ze stawkami wymienionymi w cenniku wynajmów.


Czy koniecznie musze mieć kartę kredytową, by wynająć auto?

Akceptowana jest karta kredytowa, debetowa lub płatnicza. Pamiętaj, że przy dokonywaniu rezerwacji drogą internetową możesz skorzystać z następujących form płatności: karta kredytowa, debetowa, płatnicza, przelew on-line, przelew tradycyjny. Jeżeli rezerwujesz samochód z krótkim wyprzedzeniem formą płatności jest karta kredytowa, debetowa, płatnicza lub gotówką na miejscu w naszym biurze.


Czy firma może płacić przelewem za wynajem?

Tak, oczywiście. Przewidzieliśmy możliwość dokonania płatności przelewem.


Czy mogę u was wynająć dodatkowe wyposażenie, jak np. GPS?

Tak. Rezerwując samochód poprzez formularz internetowy stworzyliśmy możliwość zaznaczenia opcji i wyposażenie dodatkowego, jakie można wynająć, m.in. GPS, foteliki dla dzieci i inne.
Gdy rezerwujesz samochód przez telefon lub bezpośrednio w biurze poproś naszego pracownika aby sprawdził dostępność wyposażenie dodatkowego o które prosisz i skalkulował jego wynajem w ofercie.


Czy mogę wyjechać waszym samochodem poza granice Polski?

Wyjazd poza granicę Polski możliwy jest do wszystkich krajów Unii Europejskiej, Szwajcarii, Norwegii oraz Chorwacji, po uprzednim otrzymaniu pisemnej zgody. Fakt wyjazdu należy zgłosić do Centrum Rent a Car przed odbiorem samochodu. Jeżeli planujesz wyjazd do innego kraju niż wymienione skontaktuj się z nami (+48 ) 530 88 77 77 lub z biurem Centrum Rent a Car.
Wyjazd wynajętym samochodem poza granice Polski wiąże się z niewielką opłatą, co wynika z konieczności doposażenia auta w dodatkowe elementy wymagane przepisami innych krajów europejskich.


Czy samochodem może kierować inna osoba, niż wynajmująca samochód?

Tak, może. Konieczne jest zgłoszenie tego faktu w momencie wynajmu samochodu i przedstawienie dokumentu tożsamości i ważnego prawa jazdy innych kierowców.


Co mam zrobić w przypadku awarii auta lub zdarzenia drogowego?

W przypadku jakiejkolwiek awarii, unieruchomienia samochodu, kolizji drogowej i innych zdarzeń związanych z wynajętym autem, prosimy bezzwłocznie kontaktować się z pracownikiem naszej firmy pod numerem Infolinii Technicznej (+48) 530 88 77 77. udzielimy wyczerpujących informacji i wskazówek co do dalszego postępowania, również dzwoniąc spoza granic Polski.


Czy osoba prywatna, nie prowadząca żadnej działalności może wynająć samochód?

Tak, może. Musi mieć ukończone 21 lat, posiadać ważne od co najmniej 1 roku prawo jazdy, okazać drugi dokument tożsamości.


Nie mam karty. Czy w moim imieniu może dokonać płatności inna osoba?

Tak, może. W sytuacji gdy odbierającym pojazd lub prowadzącym ma być inna osoba niż dokonująca płatności, prosimy o zamieszczenie takiej informacji na formularzu rezerwacji (lub powiadomienie biura obsługi).


Czy muszę posiadać międzynarodowe prawo jazdy by wynająć samochód w Państwa firmie?

Kwestie ważności praw jazdy w Polsce regulują przepisy unijne dla wszystkich krajów UE i przepisy Konwencji Wiedeńskiej dla pozostałych krajów. Posiadacze innego niż wymienione w wyżej opisanych dyrektywach, winni przedstawić międzynarodowe prawo jazdy. Obywatele posługujący się prawem jazdy wydanym między innymi w USA, Kanadzie, Australii, Japonii, Turcji muszą posiadać również międzynarodowe prawo jazdy.

Pełna lista krajów wydających prawo jazdy uprawniające do kierowania na terytorium Polski: Albania, Austria, Armenia, Azerbejdżan, Bahamy, Bahrajn, Białoruś, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Brazylia, Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Filipiny, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Gujana, Hiszpania, Holandia, Iran, Irlandia, Islandia, Izrael, Kazachstan, Korea Południowa, Kongo,  Kuba, Kuwejt, Lichtenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Maroko, Monako, Mongolia, Niemcy, Niger, Norwegia, Pakistan, Polska, Portugalia, Republika Mołdawii, Republika Środkowej Afryki, Republika Południowej Afryki, Rosja, Rumunia, San Marino, Senegal, Seszele, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Tadżykistan, Turkmenistan, Tunezja, Ukraina, Urugwaj, Uzbekistan, Węgry, Wielka Brytania, Włochy, Wybrzeże Kości Słoniowej, Zair, Zimbabwe


Czy jest możliwy wynajem auta w krótkim czasie, np. z dnia na dzień lub nawet tego samego dnia?

Tak, możliwe jest wynajęcie auta w krótkim czasie, ale wtedy zaostrzają się rygory płatności. Aby wynająć auto np. z dnia na dzień konieczna jest zapłata kartą kredytową i nie ma tutaj możliwości płatności przelewem. Natomiast w razie natychmiastowej potrzeby wynajmu prosimy o bezpośredni kontakt z biurem , lub infolinią pod nr (+48 ) 530 88 77 77. Każdy niestandardowy wynajem jest uzgadniany bezpośrednio z pracownikiem oddziału lub infolinii.